Основни команди за създаване на...
Основни команди за създаване на програмист:
1. Connect
2. Download
3. Disconnect
4. UnZip (след 9 месеца)
« Предишен | Следващ » |
Още яки вицове
- Колко програмисти трябват, за да убият една хлебарка?
Отговор:
- Двама - единият да я държи да не мърда, докато другия й инсталира Windows 98.
Събрали се хирург, инженер и програмист и започнали да спорят чия професия е най-стара.
Хирургът казал:
- Моята професия е най-стара - нали Господ е създал жената от реброто на Адам!
Инженерът отвърнал:
- Да но нали преди да създаде човека, Господ е изградил света от хаоса!
Програмистът се облегнал се назад, подсмихнал се и казал:
- А кой според вас е създал Хаоса?
Хакер отива на гости при свой приятел и гледа - оня си пере подложката за мишка.
- Абе, к'во става, защо я переш?
- Ми качих си Windows 2000 и мишката ми се скъса да повръща...
Юзър влиза в магазин за легален софтуер. Приближава се към един от продавачите и тихо-тихо казва:
- Моля Ви, искам да купя Windows'98...
В този момент всички купувачи и продавачи замират, никой не проронва дума, всички го гледат втренчено. Мъжът не издържа на напрежението и крещи:
- Добре бе! Добре! Отивам на майната си...
Построили нов напълно роботизиран завод. Първата група наблюдатели се разхожда из цеховете.
Екскурзовода:
- Внимание, господа, в този цех всички роботи се управляват от операционна система MS-DOS.
Разгледали и продължават.
- В този цех всички роботи се управляват от операционна система Unix.
Разгледали и продължават нататък.
- В този цех всички роботи се управляват от операционна система QNX.
Влизат в последния цех:
- А в този цех всички роботи се управляват от операционна система Microsoft Windows'98. Моля всички присъстващи да сложат предпазните каски.
Всяка JAVA да си знае гьола.
Парен Хакер - ченге сънува.
Не живеем, за да хакваме, а хакваме, за да живеем.
От нов Nick и лудия бяга.
Nuke, nuke избива.
Кракер, негонен бяга.
Да бе с Правец седяло, не би Windows видяло!
Правец осмица - мирна главица.
Моят Linux, е моята крепост.
Много опове, хилав канал.
Нов провайдер, нов късмет.
Който Nuke вади другимо - сам дропва с него.
- Тате, тате. Съобщиха, че от средата на годината аналоговите телефони ще се таксуват като цифрови. Това значи ли че ще влизаш по-рядко в интернет?
- Не сине, значи че от средата на годината ще ядеш по-рядко...
Бай Славчо започнал работа като програмист и го попитали, как върви работата:
- Много е зле. Началникът иска да работим като за трима. Хубавото е, че сме петима.
Човешко е да се греши, но за да се объркат съвсем нещата е необходим компютър.
Из законите на Мърфи...
Закон на Брук
Прибавянето на допълнителни програмисти към един софтуерен
проект води до забавянето му. Обратното не е вярно.
Принцип на IBM
Машините трябва да работят, хората трябва да мислят.
Софтуерна фирма. Всички работят яко от 7:30 до 20:30-21:00.
Един ден един от програмистите идва в 10:00, прави си кафе, работи до 15:30 и си тръгва.
Следващите няколко дни това се повтаря, колегите му се изнервят, гледат го накриво, шефа побяснява и една сутрин събира целия офис и когато програмиста пристига към 10 часа, му тегли едно конско:
- Как може така да не се спазва работното време. Проектите не вървят. Нищо не е както трябва. Ще последва наказание, последно предупреждение и т.н.
Притеснен програмистът отговаря:
- Ама шефе... Нали съм в отпуска...
Да знаеш много езици да спориш само с умници,
да пишеш сложни програми,
машината да те мами
и пак да оставаш оптимист -
това се казва програмист!
Програмист седи в един бар и се мъчи да свали девойка:
- Да ви почерпя едно кафе?
- Не!
- А една бира?
- Не!
- А уиски?
- Не!
Сам на себе си:
- Странно, стандартните драйвери не се разпознават...
Красива програмистка забременяла.
Отива при гинеколог и пита:
- Докторе, можем ли да направим "UNDO"?
- Не, направили сте "Save" вече.
Закони за компютърното програмиране:
1. Програма, която работи, е остаряла.
2. Всяка програма струва повече и отнема повече време, отколкото си мислим.
3. Ако програмата е полезна, като правило трябва да се измени.
4. Ако програмата е безполезна, обикновено се документира.
5. Всяка програма ще се разраства, докато заеме цялата налична памет.
6. Стойността на програмата е пропорционална на избълваната от печатащото устройство хартия.
7. Сложността на програмата нараства до тогава, докато надхвърли възможностите на програмиста.